تــسليـــت...


دلـــــــــ شكـــــســـــــته

يكي هست تو قلبم كه هر شب واسه اون مي نويسم...


اون خــوابــه...


نمـیخوام...


بـــدونــه...


واسه اونه که قــلب مــن اینهمه بیتابه...

روحش شــاد،ياد و صدايش ماندگار...

خـــدانــگــهــدار...



نظرات شما عزیزان:

bahar
ساعت22:24---19 دی 1393
سلام دل شکسته وبلاگت خیلی قشنگه عزیزم خوشحال میشم به منم سربزن -
پاسخ: ممنون و همچنين...


پسر خوب
ساعت16:36---10 دی 1393
نگاهت را گره بزن
به هر لحظه من
حس امنیت می گیرم
وقتی تو
درگیر منی


mahsa
ساعت16:26---24 آذر 1393
یکی هست تو قلبم
تا عمر دارم آهنگها و شعرهایت را زمزمه میکنم
در قلب ملت ما جا داری و خواهی موند
مرتضی پاشایی عزیز همیشه در قلب ما هستی


ali
ساعت23:09---17 آذر 1393
سارا خانم بسیار ممنون بابت نظرهات.خیلی ممنون.

پاسخ: خواهش...


نازنین
ساعت10:03---2 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار دل شكسته
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


نازنین
ساعت8:50---29 آبان 1393
چطوری دل شكسته
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی دل شكسته ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
دل شكسته منتظرتما
پاسخ: نه چه خوشي ....عزيزم من وقتي وبلاگت را باز مي كنم مي ره توي اي سايت چي كار كنم؟؟؟ coolink.rozblog.com


نازنین
ساعت11:38---28 آبان 1393
سلام خوبی؟ من چند بار توی چت لوکس بلاگ بهت پیام دادم ولی جواب ندادی . میخواستم دعوتت کنم بیای توی وبلاگم لینکت رو ثبت کنی، خیلی وبلاگت رو دوست داشتم.

http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

به خدا بازدید وبلاگم خوبه
منتظرتم
پاسخ: سلام عزيزم.من توي وبت لينك شدم


محمود
ساعت15:05---26 آبان 1393
سلام

یه سایت آپلود عکس بدون محدودیت می خوام بهت معرفی کنم.

imageserver.ir


موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 23 آبان 1393برچسب:,ساعت 9:57 توسط دل شكسته| |


Power By: LoxBlog.Com